četvrtak, 3. prosinca 2009.

Skopje, Macedonia (from anagahan)



My first postcard from Macedonia ever!

When i saw a first user from Macedonia on postcrossing forum, i have promptly sent U2U and asked for swap. Ana was very kind and she had sent me this postcard of macedonian capital city Skopje. Skopje is the largest city in Republic of Macedonia, located on the banks of the Vardar river. The site of Skopje was inhabited in roman period under the name Skupi. Today Skopje is a modern city with a wide range of cultural monuments. It was also a birthplace of byzantine emperor Justinian I. and Mother Teresa.



Postage from Macedonia to Croatia - 30 denara (MKD) = 0,49 €

2 komentara:

  1. hmmmm, da nije bio ovaj post, nikad ne bi znala da sam ti nekad poslala razglednicu s ovom markicom...čak ni ja je nisam uživo videla...ovo je bilo još na početku mog postcrossinga, kad još nisam baš baratala s našim markicama pa slala direktno na šalteru....izgleda su oni u pošti bili tako fini, pa umesto crvene nalepnice, stavili markicu...baš im hvala :)

    OdgovoriIzbriši
  2. Eto vidiš.... A blago tebi kad se ti sjećaš svojih poslatih markica... Doduše, rekla si mi da zapisuješ, ali ja nemam blage veze šta sam JUČER poslao. Nije da me ne interesira, ali jednostavno od bosanskih (Pošte RS, Pošte BH, HP) i hrvatskih markica se izgubim u zadnje vrijeme. Da je otvoren granični prijelaz sa Srbijom u blizini mog sela, mislim da bi koja pošiljka i odande bila poslana, a gdje bi mi onda bio kraj? :))

    OdgovoriIzbriši